Arlanda

Sitter på flygplatsen just nu. Ska snart på flyget. Känna lite overkligt. Känns som jag bara ska på besök. Har fortfarande inte fattat att jag flyttar tillbaka. Blandade känslor.. Igår var jag nedstämd påvägen hem då jag insåg att de är sista gången på ett tag som jag åker just den här pendeln just den här vägen. Idag känner jag ingenting, jag som bara är. Så brukar jag göra då jag gruvar mig för nått, skjuter undan känslorna. Hoppas nu detta slutar bra, hoppas detta är värt de. En önskning bara! Nu ska jag skynda mig springa på toa innan dom börjar släppa in oss.

Från en Stockholms tjej till att bli norrlandsbrud igen. Ses i Norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0