28 april

Sitter och funderar. är en aning nedstämd..
Har varit det halva veckan.. Jag börjar nog inse att då jag trivs väldigt bra på vissa ställen och inte helt vill fara med egen vilja så blir jag såhär..
 
Var ute i fredags med tjejerna och sa hejdå. Riktigt trevligt faktiskt, och en aning full.
Nu ska jag iväg och äta middag med natta som de var länge sedan jag träffade.
Är sjukt hungrig och har städat hela lägenheten så ingenting finns kvar längre..
 
Gud vad jag kommer sakna detta ställe, Bästa vännen flyttade även idag och de känns sjukt jobbigt konstigt nog.
Vet inte när jag får se han igen. Stockholm är mitt hem nu och jag kommer komma tillbaka en dag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0