23 april

Jag är helt i extas, förbannat glad och lycklig. Har haft en sådan otroligt rolig helg att nu när jag tänker tillbaka.
Så ta mig tillbaka, jag ångrar absolut ingenting.
 
Lördag drog jag till tullinge för att gå på hejdå festen för mina bästa vänner.
Hade förbannat roligt där, träffade alla människor jag lärt känna här och fick säga hejdå. Otroligt lyckat, drygt 300-400 pers kom.
 
Efter den drog vi vidare på efterfest till en polare eftersom jag hade totalt glömt bort att ficka sovplats och de tar drygt 1 ½ timme från tullinge till jakan. Stannade där till halv 11 på söndag kväll. Tanken var att jag och joel skulle dra hem till han och slagga men hamnade hos en polare och slaggade där istället. Så festen fortsatte till någongång kl 6 måndag morgon.
 
Vaknade upp någongång på dagen, sedan sa joel att jag kunde få sova hos han så vi drog vidare till honom och inväntade lindman så vi kunde äta lite middag. Väl på kvällen så tog festen slut.
Vi myste ner oss i sängen med massa skräp,film, skratt och tapade oss. Vi har så förbannat roligt tillsammans!
 
Har haft en helt fantastisk helg och jag vill bara ta mig tillbaka och börja om allting från början igen.
Finns ingenting bättre än att få umgås med sin bästa vän och träffa upp alla underbara människor igen.
Lätt bästa helgen jag haft typ och jag ångrar ingenting.
 
Bästa är ju att jag är en av "grabbarna" nu och jag hoppas hoppas verkligen att killarna kommer upp till mig i sommar så vi kan umgås,kröka och ha en förbannat rolig helg tillsammans.
Känns så underbart då bästa vännen ringer och säger vilken underbar vän jag är, att jag är bäst och att vi har så roligt tillsammans.
Då jag umgås med killarna och de tittar på mig och säger " jag hoppas du inte tappar kontakten med oss nu bara för att joel flyttar, utan att vi kan komma upp till dig i sommar" Att jag flyttade hit var de bästa jag gjort i hela mitt liv. Börja om från nytt och börja ett helt nytt liv.
 
Bilder kommer senare, Tack så enormt mycket för världens bästa helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0