15 april

Har haft en annorlunda helg i helgen.
Började med lite besök från norr.
Katta, Josse och Stina kom nämligen på besök och trängde in sig i min lilla 1a.
 
I fredags förtärade vi lite alkohol, ( en aning mycket )
Skit kul sedan for vi på efterfest till kl 5 drygt då vi begav oss hemåt.
Väl hemma var det bara att tvärfixa om sig och sedan bege sig vidare mot globen.
 
Anledningen varför de åkte ner var för att vi skulle söka in till IDOL 2013!!!!!
En spontansak vi kom på torsdag eftermiddag och sedan kom det ner på fredag.
Så jag snabb nötte in en låt jag hade tänkt sjunga, somebody like you med keith urban.
 

Vi var framme vid globen drygt kl 8. Inte roligaste vädret, kön var as lång och det spöregnade.
Vid halv 12 kände jag att jag inte orkade mer. Mina knän gjorde svinont, höll på somna ståendes, min förkylning hade blivit sämre under natten så jag kunde inte prata. Hade så ont i halsen och var så hes att jag inte fick ut några ljud. de var bara att bege sig hemåt i besvikelse. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog min chans och faktiskt låg hemma och vilade mig så jag kunde klara av att sjunga. Men de var en kul grej och jag hade mer än gärna sjungit upp.
 
Lördag fortsatte festandet. Ingen sömn, lagade middag fixade oss och sedan var de bara att bege sig ut på fest igen. Har haft en riktigt rolig helg i helgen faktiskt. Alla mina helger är roliga.
 
Spårat,festat,vänner och äventyr. allt jag kunnat önska!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0