DU är den VIDRIGASTE människan jag någonsin träffat!

Jag är inte människan som är brydd av mig. Men detta var fan droppen!
DU är den vidrigaste människan jag någonsin träffat och jag ångrar att jag någonsin träffat dig!
Du har sagt så mycket och gjort så mycket att folk skulle äcklas av dig och aldrig ens prata med dig om dom ens visste hela min hemlighet. Jag slösade bort 1 ½ år på dig, på ett svin!
Jag fick stå ut med kränkningar, hot, osäkerhet, tappat självrespekt, livslust och framförallt mig själv.
Jag har kastat bort nästan 2 år av mitt liv på ett svin som du. Någon som jag trodde älskade mig men visade sig precis vara den han fruktar mest att vara.. Av allt jag ställt upp för dig är detta tacken?
Hur fan kan du se dig i spegeln varje morgon och veta allt du gjort mot mig. Förklara för mig hur? för det förstår inte jag.. Jag kom lätt över dig, du var inget att ha! Men den lilla respekten du visar och visat det är helt otroligt.
Man gör inte så och du är en svag människa. Du kommer aldrig kunna vara man, se mig i ögonen ge mig en bra förklaring och säga förlåt. För ett förlåt kräver jag av dig, för allt du låtit mig få stå ut med!!
 
Jag lät dig bo här, Jag skaffade dig ett jobb. Jag fanns för dig då ingen annan fanns där,inte ens din familj. Jag gav dig allt  du ville ha! Jag släppte in dig i mitt hjärta och jag förlät dig för varje gång du behandlade mig som skit. Jag ställde mig upp i alla lägen, jag var den ultimata flickvännen. Inte perfekt, men jag gjorde allt för dig! Jag vaknade varje morgon olycklig och ledsen utan att du ens brydde dig. Du lät mig göra saker trotts att jag knappt kunde stiga upp ur sängen vissa dagen.
Min hemlighet är över nu! Jag har inte berättat sanningen för någon för att skydda dig och dina nära och kära.
Men en sak är säkert, det är över nu! Från och med nu kommer jag ALDRIG mer säga ett ända gott ord om dig! Jag kommer berätta allt du gjort mot mig! och då får vi se om du är så perfekt du låtit alla tro.
Från och med nu tänker jag inte höra längre hur fin och perfekt du är. För det är du inte, långt ifrån. Jag var snäll, för snäll och du förtjänade aldrig mig!
 Du är ett SVIN!Dina ord dina lögner har jag levt med i flera månader nu. Jag kan säga. Stoppa upp dom i arslet för där hör de hemma! DU äcklar mig, och jag HATAR dig!!
Den tjejen som vill ha dig måste vara dum i huvudet!
Och ärligt talat hon får skylla sig själv, väljer hon en kille som dig förtjänar hon det!
Du sa att du älskade mig varje dag i flera månader. Du älskar inte, du vet inte vad älska är. Du hämnas!
Man älskar inte någon om man får den att må så dåligt att den inte kan kliva ur sängen på flera dagar!
Jag är glad att jag lämade dig i tid, jag borde lämnat dig för 1 år sedan. första gången du svek mig. men jag var för snäll. Jag är glad att jag slipper dig i mitt liv nu, vad hade du här näst gjort mot mig om jag hade stannat hos dig.Jag hoppas jag slipper se dig igen, HÅLL DIG BORTA FRÅN MIG! Man får det man förtjänar.Du kommer förtjäna allt du gjort mot mig i alla dessa månader. Denna låt är tillägnad till dig, och jag HATAR dig mest av allt på denna jord!
 
 
 
 
Tack för att du förstörde mitt liv i 1 ½ år, tack för att du förstörde mig!!
Alla vet vem du är och det borde dom få veta. Vår hemlighet är över nu, Jag kommer äntligen kunna berätta sanningen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0