Dansande flodhäst...

Igår var nog min största mardröm.
För en vecka sedan lovade jag Marielle att följa henne på bugg och då tänkte jag visst. För hennes skull!
Igår stod jag där, på den där jävla buggen. jag trodde ju att dom gick igenom grundstegen. Att ingen kunde nått och att alla var på samma nivå. Ack så fel jag hade...
Nae de visade sig att gången tidigare hade dom lärt sig en koregrafi. Jajamensan. där stod jag kunde inte ett ända jävla steg i bugg och skulle helt plötsligt på 5min lära mig någonting jag aldrig kunnat förr.
 
I snabb panik fick jag börja lära mig dansa bugg och försöka ta in varje steg dom tog.
Inte nog med det, varje halvtimme lärde dom ut någonting nytt som dom också hade lärt sig gången tidigare och skulle tydligen öva på det hemma. jag trodde jag skulle dö.
 
Ursäktade mig för alla, att jag inte var där gången tidigare.
Eftersom jag var tvungen att börja om var 3min och börja räkna på 1,2,3,4,5..
De som kunde vart irriterade och jag försökte skratta bort det. De värsta jag varit med om!
 
Tänk en förvirrad höna dansa omkring som en flodhäst.
Klumpig,oberäknelig och allmänt förvirrad. Stod ut en timme sen skyllde jag på mina knän.
 
Marielle du är skyldig mig STORT!!
De var de värsta jag någontin varit med om...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0