Be strong..

Igår var första gången jag berättade för någon hela min hemlighet.
Även om det finns mer, men det var ett steg. Till ett bättre liv!
De är jobbigt att se tillbaka eller prata om det som varit, de gör mig ledsen.
Men, de är mitt förflutna och någonting som varit. Nu kan det bara bli bättre!
 
För er jag berättar, har jag förtroende för!
Sen avgör ni själva om ni tror på det eller inte, Jag hoppas ni förstår att jag skulle aldrig ljuga om en sån sak.
Jag skulle aldrig ljuga, och jag skulle aldrig vinna på det heller.
 
Men tack för att ni lyssnar!
De är ett stort steg för mig att äntligen kunna berätta min hemlighet!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Olivia

har du berättat den för mig? <3

Svar: Nej det har jag inte, en del. Men det finns så mycket mer som folk inte har en aning om! <3
yaoskahaggman

2012-09-13 @ 19:45:56
URL: http://oliviastenlund.blogg.se
Postat av: Jessica

Du är stark vännen, och jag kommer alltid finnas här för dig om du behöver nått även om du måste komma bort ett tag så är det bara att slå en pling så får du jätte gärna komma till Piteå och hälsa på!:)kram

2012-09-13 @ 20:50:55
URL: http://Jessicarosen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0