9 sep

Gud denna helg har bara varit spårad. och idag hade jag enormt jävla roligt!
Måste säga att jag har verkligen de finaste vännerna, ni gör att jag får så enormt roligt i denna tråkiga stad!
Kan säga att jag är sliten. Jag la mig någon gång mellan 4 och 6 på morgonen. Så trött är jag och jag borde sova för imorgon kallar jobbet!
 
Känner att jag borde verkligen dra någonstans just nu.
Jag borde komma bort fort som fan, Rymma någonstans och bara leva livet!
Jag har planerat hela livet nu och allt jag ska göra. Detta får inte gå åt skogen. det får bara inte det!
Jag måste hålla fast vid min plan och leva efter det. jag ska se mig omkring innan jag dör. Innan jag blir stor.
Så om någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig att se till så detta inte går åt skogen blir jag enormt glad.
 
nae nu ska jag sova och drömma mig bort till sagornas land.
Så ser vi när jag bloggar sen igen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0