24 sep

Idag har jag varit enormt duktig!
Först har jag jobbat, vilket gick otroligt fort idag.
Sedan for jag förbi mamma och åt, hon fyller år idag! Grattis mamma! ♥
 
Kom hem vid 7 tiden och sedan dess har jag städat som ett tok!
Först tänkte jag bara plocka bort helgens minnesluckor. men sedan spårade det ur!
Jag fortsatte och fortsatte, sedan tog jag kläderna. Sedan tog jag garderoben.
Sedan tog jag bort allt som har med mitt gamla liv att göra!
Så jävla skönt att städa ur de jag en gång varit! Plocka bort allt som en gång var jag.
 
har nog aldrig sett min lägenhet såhär fin sedan jag flyttade in.
Och de lär jag inte heller göra de senaste året framöver heller.
Men de skiter jag i. trivs nu, undra bara hur länge de kommer hålla?
 
Nej nu ska jag sova, har varit vaken alldeles för länge!
Jobb imorgon med, natti natt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0