23 sep

Diggar musik och har en såndär "drömma mig bort stund"
Helgen har varit enormt rolig må jag säga. Spåra ur som alla andra!
Jag känner att denna stad är för lugn för mig!
Folk är för lugna för mig, jag kan inte riktigt spåra ur och vara mig själv.
 
Vill tillbaka till maggan, där kan man spåra och där kan jag spåra utan att sticka ut!
Kanske därför jag trivdes så bra, för jag är så crazy av mig.
 
Undrar just när jag ska ha nästa nyktra vecka?
Ända sedan jag kom hem för snart en månad sedan, har jag inte haft en nykter helg en ända gång.
Alltid kört tvådagars och tydligen så blir det så nästa vecka också.
 
MEN,, varför sluta då man kan ha så kul ?
 
 
 
 
 
 
 
 
De är min dimma, och jag älskar den!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0