14 sep

Gud är trött som ett as, riktigt tung dag..
Inte nog med det, jag tror jag har fått ögoninflamation. har aldrig haft det, därför  tror jag!
Toppen.. Men hon på apoteket frågade om jag varit sjuk och det har jag. i 3 veckor nu.. så hon trodde det berodde på det! Så förmodligen är det ju det.. men ändå jobbigt!
 
Ikväll ska jag vara med josse, min trogna och livliga partypingla. De finns 3 st som kan tagga mig på fest och hon är en av dom! Så det blir att parta som sagt ikväll. Vars jag hamnar och vad det blir vet jag inte, men lite av spänningen också!
 
Imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Får hålla det öppet ett tag! Men jag hoppas det blir nått kul så jag slipper ligga hemma hela dagen och tråka.
hatar att ha tråkigt, hatar att vara rastlös och jag HATAR att inte ha nått att göra!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0