10 sep

Tjenare och hallå!
Jisses vad jag börjar blogga senaste tiden. hmm, vad har hänt?
Lär väll ha en sån här såkallad "period" igen. Sitter nu och drömmer mig bort till stockholm.
Och lite till vid sidan av... Det är nämligen såhär..
 
För nån vecka sen kom inte ihåg när. Men direkt vi kom hem från maggan så bokade jag och mina trogna maggan partners en båt resa! I november ska vi nämligen på MAGALUF REUNION!!
Det är en party kryssning för alla som har varit i magaluf detta år eller jobbat där. även för de som vill dit bara.
Så det känns sjukt nice att få fara dit och träffa alla igen! Längtar som fan!
en liten present till mig själv i förskott eftersom jag inte kommer fira min födelsedag detta år!
 
Planen var även att dra ner några dagar tidigare för att även hinna med lite shopping.
Så nu drömmer jag mig bort och hoppas att två månader går jävligt fort!
för om EXAKT 2 månader så lovar jag er att denna tid är jag redlös och dansar loss på golvet med mina fina!!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0