Lillebror!

Det gör mig ledsen att se det du gör, jag vet att de tär på vår familj..
Jag önskade du kunde se och förstå mer. Koncekvenserna av det hela!
Jag lärde mig aldrig uppskatta min familj förens jag flyttade hemifrån. det var det bästa som hänt mig!
Jag såg saker från en helt ny synvinkel! Föräldrar är pest och pina, men de är de ända bästa vännerna du någonsin kommer få!
 
Jag skulle göra vad som helst för dig, Jag skulle offra allt för dig. hela mitt liv!
Det känns jobbigt att säga det, men mamma och pappa kommer inte finnas föralltid.
De borde inte ha barn nu, teoretiskt ska de njuta av att vara mormor och morfar.
Nu är det som det är och det går inte att ändra. Jag önskade bara du förstod.
 
Du är för liten än, du är ändå bara ett barn i slutändan!
Men den dagen dom inte finns mer kommer jag stå där vid din sida och vara en mamma.
Jag kommer gnata på dig,skälla på dig, finnas där för dig och hjälpa dig så gott jag kan.
För en dag vet jag att någon annan inte kommer göra det längre.
 
Jag hoppas en dag att du inser och ändras.
Jag kan inte förvänta mig så mycket av dig än. Men för mamma och pappas skull!
Jag kommer alltid att finnas där för dig och jag skulle offra hela mitt liv för att du ska få det bra!
 
Trotts allt, Vi älskar ändå dig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0