Föräldrar!

Jag insåg en sak i helgen. Eller snarare bakisdagen!
Föräldrar,man slutar aldrig vara en förälder trotts att barnen flyttar ut!
Man kommer alltid vara en oavsett vad, om man vill det eller inte!
 
I Lördags så fick jag väll i mig lite för mycket, kanske?!
Jag var trött som ett jävla as efter fredagnattens äventyr och mådde inte så bra.
Sjukt ovärt jag hann komma in på verandan 30min MAX, innan jag verkligen ville hem!
 
Då jag väl kom in kände jag att, Guud jag vill ligga i min säng, jag vill sova.
Jag saknar min lägenhet och jag vill verkligen bara bara hem.
Så vem ringer jag? Jo Pappa! Halv 1 på natten frågar jag han om han kan hämta mig och köra hem mig för jag vill verkligen hem. Självklart kommer pappa som en räddare i nöden och kör hem mig.
 
Pappa brukar alltid stå utanför mitt drickande och jag har ringt han en gång tidigare, detta var andra gången.
Tyckte så synd om han då han låg och sov och jag väckte upp han för att jag vill hem..
Då insåg jag, Gud vilken tur att man har föräldrar. De ställer alltid upp ( iallafall mina ) och oavsett om jag bor hemma eller inte, så kommer de aldrig komma ifrån att de är mina föräldrar. Så tänk på det, en förälder kommer aldrig komma undan med att dom är det, oavsett om barnen flyttat ut eller inte ;)
 
 
Tack älskade Pappa !
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0