As I am

Jag tänker och tänker och det börjar göra sig mer uppenbart!
Jag tänker inte som förr, Jag tänker inte som man kanske "borde", jag tänker inte som andra gör.
Jag bryr mig, men jag bryr mig för lite. Borde jag bry mig mer?
 
Klart jag vill att du ska bry dig, Klart jag vill att du ska se mig.
Klart jag vill att det ska vara jag, Men är det självklart att det är du?
Söker du annat kommer jag söka annat, vill du ha annat kommer jag vela ha annat.
Vill du ha någon annan kommer jag vela ha någon annan. Tappar du intresse kommer jag tappa intresset.
 
Jag är trött på att leta någon annans dröm, Jag vill leta mina.
För en gångs skull i mitt liv känner jag mig fri, fri från gränser!
Vill du leta min framtid mina drömmar med mig är du välkommen.
Men jag kommer aldrig jaga dina drömmar, Aldrig jaga dig! Det har jag gjort för ofta med andra.
 
Vill du vara fri kommer jag släppa dig fri, Jag kommer aldrig hålla fast vid någonting.
Med dig är det nu, med dig är det för stunden. Med dig är inget för givet.
Kommer aldrig släppa in någon som inte förtjänar det!
Jag kan inte se mig själv med någon, jag kan inte se mitt liv med någon vid min sida.
Klart jag bryr mig, Klart jag vill att du ska bry dig. Men jag bryr mig för lite för att jaga det, Jag bryr mig för lite, för att ens bry mig!
 
Det här är jag, Och jag är jag.
Du ser det du får, är det då mig du vill ha?
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0