6 okt

Herregud, Om EXAKT en månad sitter jag på ett plan ner till stockholm för att supa mig redlös.
haha nae jag skojja, eller ? jo det ska jag! Jag ska ha THE TIME OF MY LIFE!
 
Jävlar så taggad jag är och gud vad jag längtar!
Träffa vänner, party i Stockholm, Shoppa som en galning, Supa som fan med alla jag träffade i maggan och göra det med mina absolut bästa vänner!
Nästa månad kommer bli awesome, först är det Halloween sedan blir det partybåten och då jag kommer hem så är det inte många veckor kvar innan jag blir 20. Dyr månad men den ska bli LEGENDARISK!!
Längtar som fasen kan jag säga, men en sak i taget. Nu är jag taggad på spontan utgång!
Tanken var att jag skulle vara nykter i helgen. Kan säga jag vart less och rastlös efter en dag, så det vart utgång iallafall. Skynda Skynda jag måste fixa mig!!
 
I believe that if life gives you lemons, you should make lemonade...
And try to find somebody whose life has given them vodka, and have a party.
 
 
 
 
 
 

 
Kommentarer
Postat av: Josefin

Är det bara en månad kvar nu? O herre alltså.. jag känner att jag måste börja planera detta nu! Och tagga till, haha!

Svar: Jaa eller jag kommer åka ner före, så för mig och några fler är det en månad kvar :D men för dig är det en månad och två dagar haha ;)
yaoskahaggman

2012-10-07 @ 14:58:15
URL: http://jossejako.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0