30 okt

Har slut på ideer vad jag egentligen ska blogga om.
Har som inte hänt så mycket i mitt liv senaste tiden.
Kan säga, jag är rätt tråkig sen jag fick heltid. Jag jobbar, kommer hem och sover.
Allt jag gör nu för tiden förutom att festa på helger.
 
för övrigt har jag två saker att se fram emot närmaste tiden.
Helgen.. Den kommer bli super och det känns toppen!
Sen nästa vecka, jag drar till Stockholm med mina vänner och blir borta i 6 dagar. SKÖNT!!
 
Och jo en sak till. Nu är det gjort.
Mina katter är borta. Jag har sålt/gett bort dom. Innan jag far till Stockholm kommer båda katterna att vara borta.
Så när jag kommer hem är jag ensam och heelt singel! Skönt men samtidigt jävligt trist.
Jag kommer sakna dom som faaan, men i längden blir det bäst så.
 
Lyckades ändå slänga ihop ett inlägg. Om mitt tråkiga.
För tillfälliga förhållande med mina katter och min längtan till att leva livet nästa vecka!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0