28 okt

Har inte bloggar nått under helgen nästan.
har haft fullt upp.Och dessutom inte orkat heller, har knappt suttit vid datorn.
 
Vaknade ovanligt tidigt idag, redan kl halv 9. Dock inte frivilligt (sms).
Sen kunde jag inte somna om så det vart att se serier.
Inte nog med det vi ställde ju om klockan idag så egentligen kunde jag sova mycket längre men men lika bra det, jobb imorgon.
 

dagen har gått ganska segt så jag tog tag i att göra klart min Halloween dräkt.
Jag fick sy om ett par knappar. KNAPPAR 3 gånger innan jag höll på slänga skiten i väggen.
Mina fingrar blöder och jag är mer slut än någonsin. Så nu blire solsidan sen fortästta se mina serier.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0