15 okt

Sitter och tänker, djupt...
För att avleda tankarna, avleda känslorna så tittar jag på bilder.
Bilder för att inte göra allting så komplicerat, för att inte göra någonting mer än vad det är.
Göra vad som helst för att avleda mig från dessa tankar.
 
Kom fram till denna bild, suddig men med lika många ord ändå.
Jag saknar mina tjejer, då vi är alla. Vi flyttar på olika ställen och nu inser jag att jag är en av de få kvar.
Jag saknar våra stunder, våra sjuka upptåg,våra minnen och våra spårade fester.
De känns som evigheter även om de kanske bara var för 3 veckor sedan.
Men jag har så enormt roligt med er och jag kan inte mer än att bara längta tills om 3 veckor då vi ses igen.
 
Saknar er!
 
Kommentarer
Postat av: J

Den där bilden säger fan allt!

2012-10-15 @ 17:36:23
URL: http://jossejako.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0