Your body is a wonderland!


Tänkte berätta om mina tatueringar eftersom jag får konstant folk som inte förstår vitsen med dom.
Jag gjorde dom av ett skäl. Berätta min livshistoria, varje text har någonting med en händelse i mitt liv att göra!
Att tatuera mig gjorde jag för att konstant påminna mig själv om att jag redan varit där. Gör om gör rätt!
 
Fall down seven times, Stand up eight - Låret
Den gjorde jag för att jag ville påminna mig själv om att även om saker är enormt jävla jobbigt så var stark du kommer alltid klara dig. Du kommer alltid ta dig igenom de tuffaste stunderna i livet, Och hur många motgångar jag än kommer få, vet jag att jag är stark nog att ta mig ur dom! En styrketext till mig själv!
 
You only live once - Axeln
Jag har haft den ett år, det är inte pågrund av YOLO.. Nej!
Jag gjorde den för att påminna mig själv om att du har ett liv, en chans.
Lev livet för nuet och ta vara på de stunderna för du kanske inte får dom igen. Slösa inte din tid på onödiga saker och lägg inte ner tid på de du inte förtjänar. För livet är för kort för att kasta bort det på någonting onödigt. Lev för nuet och gör det vackert!
 
Pappa - Hälen
Tyvärr är min Pappa tatuering borta. den nöttes bort..
Det var en impuls grej då ja var hos min kompis som försöker lära sig att tatuera.
Men för det är den inte mindre värd, hade funderat på den länge och fann min chans.
Jag älskar min Pappa, det är min abslout bästa vänn i hela vida världen. Han är min klippa i livet och han betyder allt för mig. De är mannen i mitt liv och ingen annan kille kommer duga utan hans tillåtelse!
Han har funnits där sedan jag var liten och varit med mig genom alla med och motgångar. Jag kan säga allt till min Pappa, Och även om ingen annan förstår han så förstår jag han bäst. För han förstår mig på ett sätt ingen annan kan förstå mig och jag förstår han på ett sätt ingen annan förstår han på. Ingen ser det jag ser, inte ens mamma! Jag har alltid varit Pappas flicka och det kommer jag vara tills döden skiljer oss åt, För jag har aldrig varit mer stolt än att vara Åkes dotter!
 
Häggman - Höger arm
Den gjorde jag före min Pappa tatuering. Egentligen är min Pappa emot tatueringar men han vet att han inte kan stoppa mig, jag gör det jag vill. Hade pratat med han om att jag ville rent tatuera in Pappa, men han bad mig göra någonting annat. Så jag tänkte Häggman. Som en hederstatuering till min familj. Då jag var yngre var min farmor min bästa vän och med åren så vart pappa det. De har lärt mig så mycket i livet och gett mig så fina råd, de har alltid låtit mig klara mig själv och ta mig igenom de svåra stunderna i livet. Utan dom hade jag aldrig varit såhär stark idag som människa. Så det är en heder till och för dom varför jag valde att tatueria in mitt efternamn som kommer från dom. För vars och vem jag än kommer vara senare i livet så kommer jag alltid vara en Häggman!
 
I was born this way - Höger fot
Den gjorde jag för att påminna mig själv om att, Jag är faktiskt jag.
Och tappa aldrig bort dig själv, Finn ingen som försöker ändra på dig utan finn någon som älskar dig för den du är. Jag är jag och jag är född såhär. De har även med utseende att göra. Klandra inte dig själv, finn inte fel på dig själv. Finn det som är vackert hos dig och höj det! Finns de bra saker hos dig, försök inte ändra på dig för i längden måste du själv acceptera att du ser ut såhär och du är såhär. Självrespekt handlar det om, självrespekt till dig själv. Acceptera den du är och finns dig själv vacker, försök inte ändra på det. För i slutändan så är du född såhär!
 
De var mina tatueringar, Nu vet ni!
Detta är inte mina sista eller mina enda. jag har planerat på göra fler.
Och det kommer fortsätta vara kapitell i mitt liv, en livsberättelse om mig , om Yaoska Häggman!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0