The people you love!

Det börjar slå mig att jag inte kommer träffa min familj på nästan ett år.
Om de blir som jag tänkt mig. Livet är för kost för att slösa bort det.
 
Jag kommer sakna er hur mycket som helst då ni alltid är nära mig.
Och vad som än händer får ingenting hända dig då jag inte finns nära dig.
Du betyder för mycket för mig för att du ska försvinna från mig.
Du är en del av mig och en del av allt jag står för. Du har alltid funnits där.
 
Försvinn ingenstans där jag inte kan vara. För den smällen kommer jag aldrig kunna ta själv.
Du är min ängel och jag älskar dig. Jag vill du ska se mig och stanna hos mig.
 
Du är anledningen till att jag är stolt över att vara en.
Häggman!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0