nothing lasts forever..

Så många funderingar, så många frågor. Så lite svar.
Det snurrar bara i mitt huvud för att försöka förstå.
Jag försöker förklara mig, jag försöker berätta. Men ibland finns orden inte där för att säga dom till dig.
Jag lever i en värld där ingenting är komplicerat, där allt är en dans på rosor.
Jag lever i den världen jag vill leva och det livet jag vill leva.
Jag svävar på moln och är långt bortom denna värld där alla andra lever i.
 
Då du tar ner mig på jorden inser jag att allt är inte som jag vill.
Allt är inte en dans på rosor och hur mycket jag än vill förneka det, Så är saker komplicerat.
Jag vill bara veta, Jag vill bara ha ett tecken. jag begär inte mycket, jag vill bara ha sanningen.
Jag har lovat mig själv att aldrig mer slösa tid på de människor som inte förtjänar den.
Jag har lovat mig själv att gå direkt de inte vill kämpa för mig.
 
Förr eller senare måste jag väll inse att verkligheten hinner ikapp mig.
Tiden räcker inte till. Hur mycket jag än vill veta om dig, finns inte tiden där. Och jag förstår!
För jag kommer inte finnas här för att stanna.
 
Well it's time to let this go!
 
 
It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Read more: RIHANNA - WE FOUND LOVE LYRICS
It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Read more: RIHANNA - WE FOUND LOVE LYRICS
It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Read more: RIHANNA - WE FOUND LOVE LYRICS
It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Read more: RIHANNA - WE FOUND LOVE LYRICS
It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Read more: RIHANNA - WE FOUND LOVE LYRICS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0