Turkiet 2012

Denna resa började allt annat än bra.
Skönt som fan att komma bort och komma iväg men vägen dit vart inte som jag tänkt.
Planet var så enormt litet att man fick klaostrofobi att sitta på det där lilla planet.
Inte nog med det, min pappa är ju en aning större än mig och hon som satt brevid mig var också en aning större.
Så det vart yttligare mindre plats för mig att röra mig på.

I slutet av resan så fick jag rent panik av det lilla utrymmet.
Och efter att tryckt i mig en chips påse kände jag hur illa jag började må.
Så i snabb panik sprang jag in på toaletten för att få upp allt jag ätit den dagen.
Satte mig ner och började må sämre i yttligare snabb kanik sprang jag på toaletten en gång till.

Då vi äntligen landade ville jag ingeting annat än sova! kl var 1 på natten.
Då väskorna kom så väntade vi på att få alla väskor. Dom kom. men inte min..
Så vi väntade och väntade och yttligare lite väntande då bandet slutade gå.nej..
Min väska kom inte med planet, helt jävla otroligt skellefteå-alanya.alanya- skellefteå. och min väska kom inte med.hur fan då? Då var vi tvungen att rapportera att min väska är borta. yttligare en timme går på det.

Alla som satt på bussen som skulle ta oss till hotellen var lagomt glada.
2 timmar tar det att komma till vårat hotell. Jag är förbannat trött!
När vi väl är på hotellet inser jag att jag har ju INGENTING. fick sova i kläderna jag reste med.
Dagen där på måste jag ha kläder. hade ingenting annat än långbyxor och tjocktröja.

For på stan för att köpa en bikini,klänning och underkläder.
Hittade ingenting förutom en rosa klänning för barn och en neongul lika dan klänning.
Jag trodde jag skulle dö. rosa är uteslutet!Så jag fick gå omkring på stan och se ut som ett stoppljus.Jippi!
Bland de värsta dagarna i mitt liv. jag ville bara dö. efter 2 dagar kom min väska tillbaka och allt var frid och fröjd!

Kan dock fortfarande inte förstå hur fan man kan slarva bort en väska. men den hade tydligen hamnat i stockholm tillsammans med det planet som gick före vårat.
Såhär såg min resa ur :)






























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0