Unna er ett gott skratt!

Jag är ju helt otrolig. Var på ett dagis idag. Detta hände islutet på dagen just innan jag skulle fara hem. Tur!
Stod på en liten stubbe ( Sådanna som är nergrävda i marken, runt om en sandlåda) Och kollade till barnen.
En annan fröken kom för att se vad dom gjorde. Hur vet jag inte. Men av någon anledning trampade jag snett/halkade.
Ramlade pladask ner på snön ( och då menar jag, Pladask) Så jag låg rent på rygg med händerna uppe i luften.
Höll på ramla på den där fröken som stod brevid mig. Eftersom jag hade tagit av mina vantar i den soliga värmen.
Så ville jag inte ta mig upp med att he ne händerna i snön. Såg helt störd ut då jag skulle ta mig upp från rygg.
Barnen började fråga vad jag höll på med. Och inte nog med det så ställde sig den andra fröken 1-2 m från mig. Förmodligen för att hon inte ville att jag skulle ramla på henne igen.. Vad kan man annat än göra. Skratta.

Så sjukt jävla pinsamt och till råga på allt så har jag fortfarande ont i foten.
Hoppas fan inte jag fick en lätt stukning. Helt otroligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0