You make me smile!

Dagen började med att fylla i tatueringen.Kom en hel halvtimme för tidigt.
Gjorde lite ondare än sist men jag överlever. får vara bättre på smörja den.
Är genast sugen på göra min tredje och det kliade bara i fingrarna.
MEN, jag bokade ingen tid så förmodligen blir det väll kanske i februari jag gör det.

Påvägen dit träffade jag mitt x mormor. hon stod vid fönstret i sin lägenhet.
haha världens sötaste mormor! älskar verkligen henne, hos får alltid fram det bästa hos en.
Vi vinkade åt varandra och slänge en massa slängpussar åt varandra. Fick en tår i ögat av att se henne.
Så underbart glad en människa kan göra en. Verkligen härligt att se henne efter nästan 2 år.
Får ett leende på läpparna bara av att tänka på henne. kändes skönt att hon minns mig efter så lång tid.
Kommer aldrig glömma henne, Du är världens bästa!
Tack för allat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0