Take care of love!



Det största gåvan du kan få är kärlek. Och den bästa gåvan du kan ge är kärlek tillbaka.
Satt och lyssnade på en låt som jag inte lyssnat på evigheter. en låt som stod mig väldigt nära och som får mig att tänka på äkta kärlek. Ta vara på den medans du har den och bevaka den varsamt. Det är ömtåligt och sårbart!

Jag saknar verkligen min äkta kärlek!
Det bästa som finns är höra de där tre orden, de tre underbaraste orden någon någonsin kan säga till dig.
Jag har kännt på känslan att verkligen ge någon mitt hjärta, hela hjärtat.
Och jag saknar tanken och känslan att kunna ge någon den igen. Någon som står vid min sida livet ut.
Någon jag litar på och någon som älskar mig för just den jag är.

Någon jag kan dela mina tankar och känslor med.
Någon jag kan dela mina hemligheter och drömmar för. Vara mitt berg då jag inte orkar mer.
En person jag kan planera min framtid med. kompromissa och bara ligga i sängen och vara för en hel dag.

Ibland undrar jag om jag någonsin igen kommer kunna ge mitt hjärta igen till någon så som jag gjorde en gång.
Någon jag kan planera mina barn tillsammans med. planera deras namn och ge dom namn innan dom ens finns.
Planera dagen på min förlovning och färgen på mitt hus, ja till och med färgen husknutarna fast huset inte ens finns.

Det är svårt att se det nu, men tanken om äkta kärlek finns fortfarande där.
Och jag hoppas att jag en dag kommer kunna finna den igen. Inte för att det är omöjligt, men för att jag ska kunna släppa in en person i mitt liv igen.

Jag vet att den finns, men jag vet inte vars.
Och jag hoppas att jag finner den snart. Jag saknar allt som har med kärlek att göra.
Tanken gör mig kär. Det kallas kär i kärleken!


Tú, qué me haces soñar
Y a las estrellas llegar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0