mitt 2011

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut ? - Jo jag tatuerade mig, två gånger!
2. Höll du några av dina nyårslöften ? - Det tror jag inte, om inte annat minns jag dom inte
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år ? - Tyvärr,dom blir det.
4. Dog någon som stog dig nära ? - Inte direkt,vilken tur iallafall
5. Vilka länder besökte du ? - Turkiet
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012 ? - Större lägenhet,mer jobb och pengar. Skor!
7. Vilket minne kommer du minnas från 2011 ? - 8/11,13/12,20/12 Och turkiet
8. Vilken var din största framgång 2011 ? - Studenten, Och jobb
9. Största misstaget 2011 ? - Dom säger jag inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011 ? - Nae och tur var väll det.
11. Bästa köpet ? - Jeffrey Campbell skor! Och mina underbara katter (coco)
12. Vad Spenderade du mest pengar på ? - Dyr hobby,Skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? - Absolut !
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011 ? - Resten av ditt liv
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr ? - Både och skullej ag tro.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer ? - Hållit bättre kontakt med mina gamla vänner! Och ätit bättre.
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre ? - Slösat pengar och mina fula ovanor.
18. Hur tillbringar du julen ? - Hemma i min lägenhet tillsammans med kim,mosse och diana :)
19. Blev du kär i år ? - Inte direkt.
20.Favoritprogram ? Desperate Housewifes och gossip girl
21. Bästa boken du läst ? - Vad ska det vara gucci krigen ? ända bok jag läst..
22. Största musikaliska upptäckten ? - Har faktiskt ingen aning
23. Jobbigaste 2011 ? - Ingenting jag vill dela med mig av.
24. Något du önskade och fick när du fyllde år ? - Mina rebecca stella skor
25. Något du önskade dig men inte fick ? - Tidningsprenumeration på chic
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011 ? - hemma med Kim, diana och mosse :) Var på skyltsöndagen och åt på restaurang.Faktiskt den bästa födelsedagen någonsin!
27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre ? - Vet inget, men jag skulle velat säga ifrån mer!
28. Hur skulle du beskriva din stil 2011 ? - Modernt,annorlunda och snyggt?
29. Vad fick dig att må bra ? - Min pappa! ♥
30. Vilken kändis är du mest sugen på ? - johnny depp, i yngre dagar!
31. Vem saknade du ? - Pappa,Farmor.
32. De bästa människorna du träffat ? - Ingen aning faktiskt. Men är glad att jag tog upp kontakten med några igen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0