Jag vet allt ?

I veckan var jag på ett dagis jag verkligen tycker om.
Framförallt barnen har sin egna lilla charm.
Detta handlar om en 3 årig kille med mycket charm och självförtroende.

Det hela började med att vi skulle ut och leka.
Jag skulle öppna förådet för att ta ut alla madrasser. jag visste dock inte vars nyckeln var och frågade en fröken.
" vet ni vars förådsnycken är?" Nej fick jag till svar. Då tittade lill kille på mig och sa. Det är den där nyckeln och pekade upp mot dörren. Ja eftersom ingen visste bättre så tänkte jag visst. Svarade " är du säker att det är den nyckel"


Med detta leende tittade lill killen på mig och sa " Du, jag vet allt!"
med ett litet skratt så gick jag ut till förådsdörren och skulle se om nyckeln passade.
Självklart gjorde den det, och direkt dörren öppnades så den stod på glänt tittade han åter igen på mig med detta leende. " vad var det jag sa, här har du ett bevis på att JAG VET ALLT"

haha vad ska man säga? ungen är rolig.
Snakca om att det finns alla sorters. Han var så otroligt söt!
Snitsig unge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0