Fina dagar.

Både igår och idag var några toppendagar.
Igår kväll var jag med min efterlängtade olivia.
Går alltid ett tag innan vi är med varandra men då vi ses äre som det inte gått en dag mellan oss.

Riktigt trevlig kväll. såg film och åt onyttigheter.
Pratade om precis allt mellan himel och moln. Mest om viktiga saker.
Saker som vi ibland bara kan dela med oss till bara oss två.

Idag var jag med sara. saradara jag inte varit med på evigheter!
Var hemma hos henne för första gången.
Riktigt mysigt måste jag säga att dom hade. Pratade och såg film där med.
Men det var verkligen någonting jag behövde. saknat henne faktiskt!

Tack till mina fina tjejer!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0