10 februari

Sitter här och hunderar lite.
Först så hade jag tänkt berätta, nu har jag verkligen tagit tag i min träning.
Jag har köpt gymkort på 24/7. NU ska jag gå ner i vikt.
Alla kilon jag satt på mig under ett år. är så jävla less, men att gå ner 15 kg till maj. önska mig lycka till.

Sen så kretsar huvudet omkring. ska jag eller ska jag inte?
Jag vill så gärna ha långt hår igen. så jag funderar rent på att köpa löshår.
har letat i spanien men hittade inget, gillar inte riktigt att ha sånt. MEN.
Jag saknar mitt långa hår nu. SÅ ikväll blir det någ att klicka hem lite löshår.





Gamla fina smala jag.. Snyft!
Kommentarer
Postat av: stooorn

You go girl!!! =)

2012-02-12 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0