so stop hiding it away,

 
Ingenting är på allvar, ingenting är på riktigt. men någonting finns ändå där, vare sig de är så eller inte.
Man stannar inte hos personer för ingenting, man är inte kvar om de inte fanns någonting.
Du kan säga vad du vill, du kan känna vad du vill och du kan gömma allting för mig.
Men varje gång du ser mig i ögonen börjar du le, och jag kan inte låta bli att falla för det.
 
Då du är här vill jag ligga i din famn, gosa ner mig i din värme.
Känna hur du stryker dina händer över mig, hur du håller om mig, hur du sover tätt intill mig, hur du lägger benen om mig, hur du stryker mig i håret, hur du håller mig i händerna och hur jag får ligga på din bringa hela natten. För mig stannar tiden och det är bara du och jag de stunderna.
 
Det finns inte någonting där, men samtidigt kan jag inte säga att ingenting är där.
Du bryr dig, på ett eller annat sätt. Jag bryr mig på ett eller annat sätt.
 
Jag tycker om den du är, för du är inte perfekt!
Jag tycker om din närhet, din trygghet du ger mig, din ärlighet, din olikhet.
Jag tycker om att vara med dig, för du gör mig glad och du ser mig på ett helt annat sätt. Du respekterar mig!

Jag älskar dig inte, Jag är inte kär i dig och jag känner inte de man borde känna.
Men,Jag tycker om dig, precis som du är.
Helt olik mig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0