16 dec

Sitter just nu och solar, dock utan sol men har ändå lyckats bli lite solbränd känns det som... Thailand är precis som jag minns det, helt underbart! Mitt paradis!!

Är överlycklig över att det finns wifi, så jag kan hålla kontakten med er. Dock inser jag hur beroende man är av telefonen hela tiden..

Thailand är för fint för att uppleva det själv. Jag har alltid drömt om att ta hit någon som betyder något extra för mig. Dock vet jag inte vem det är, eller när det händer, om det händer.Men den kommer betyda nått alldeles extra för mig, och förmodligen vara mitt livs kärlek..

Nae nu ska jag sluta och lägga mig Och läsa lite. Ta hand om er, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0