12 dec

Hallå!
 
Länge sedan jag bloggade nu. Har haft fullt upp med flytten och allt.
Jobbat, träffat vänner och planerat allt in i det sista till thailand och stockholm.
 
Helt otroligt, imorgon far jag till varmare breddgrader.
Konstigt nog känns det overkligt och har inte sett fram emot det speciellt mycket.
Blir nog annars då jag väl är där. Har inte så mycket att säga egentligen då jag känner stress över packning.
 
Måste bara tacka mamma, du är finast!
God natt kära vänner, imorgon far jag till thailand och kommer därmed inte blogga på 2 veckor.
 
Ni som är nyfikna kan följa mig på insta (yhaggman) eller facebook.
TIlls vidare, sköt om er :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0