19 oktober

Jises, har stressat hela dagen känns det som.
Mår pissdåligt egentligen,men ska ändå försöka bege mig mot jobbet idag. får ångest av att stanna henne.
Men ibland kan det faktist vara skönt att bara ligga i soffan och tycka synd om sig själv..

Sprang en massa ärenden på stan idag med papap eftersom jag har ingen aning när jag annars ska hinna.
1. Medlem i a-kassa
2.Banken
3. Boka tid hos doktorn
4. ungdoms, skaffa p-stav om 1 vecka
5. Apoteket


allt detta hinna med idag, sedan blir det jobb.
stackars lilla mig, vill verkligen tycka synd om mig själv idag.
Önska mig lycka till puss
Kommentarer
Postat av: joss

P-stav var ju så jäkla dåligt :P

2011-10-19 @ 20:53:01
Postat av: Anonym

jag har aldrig sagt att det var dåligt. jag sa att det inte passade mig då eftersom att ta piller inte var några problem. MEN eftersom jag jobbar så mycket har jag inget val

2011-10-21 @ 14:56:39
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0