Umeå shopping

Nu var det ett tag sedan igen jag uppdaterade. Har jobbat så mycket och aldrig haft orken då till att lägga ner tid på datorn. Men nu ska jag ta tag i det igen, känner att jag börjar tina bort lite och ni missar en del märker jag.

Iallafall så har jag varit i umeå i veckan och skulle julhandla.
vet väll inte riktigt om det vart så mycket julhandla. kom hem med allt annat utom julsaker.
dett är iallafall vad jag kom hem med. Tyvärr glömde jag ta kort på en tröja men den kommer säkert med senare.


Två nya läppstift. det röda är nytt och det andra köpte jag för att mitt förra vart borttappat.tyvärr..
Men fina är dom  iallafall :)

Två nya ringar, nog för att jag har ganska många och som sagt fortsätter jag med kors.
Gud välsigna mig!

Vecko planerare :) Underbart

Ursäkta min mun. En pälshalsduk. Ja jag vet jag är cruella de vil. men med fusk!


Och eftersom jag har så lite skor så köpte jag ett till par!
Nu får det vara bra fram till jag fyller år iallafall :)

Och så en röd myströja från hm tyvärr inget kort på.
men det kommer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0