En dag som denna..

Avslutar jag med lite popcorn och film.
Nu var det ett tag sedan jag bloggade så ni hänger inte riktigt med i svängarna.
Tänkta dra allt kort.

Förra veckan fick jag jobb på ett handikappboende.
Och det känns helt underbart. äntligen har jag ett sommarjobb och förmodligen eller hoppas på senare i höst med.
Jobbade måndag,tisdag denna vecka och det var min såkallade inskolning. Det gick enormt  bra faktist.

Det som var mindre bra att nu är jag sjuk. Så jag stannade hemma idag efter skolan för att krya på mig.
Ligger hemma med snuva och halsbränna. Tror jag till och med börjar få feber, mitt huvud känns som 10kg tyngre.
Trotts detta har jag tagit 2 tabletter ipren. Så jag hoppas jag blir frisk till på lördag och söndag för då jobbar jag igen.

Belinda hittade en lägenhet till mig,Tack snälla underbara du. vet inte hur jag ska kunna tacka dig.
Ringde dit och sedan for jag och pappa och kolla på den. Superfin lägenhet allt ingår i den. dock lite liten och inte direkt modern men får väll fixa till den sen. Så har jag tur flyttar jag dit till juli, beroende på jobb.


Nu ska jagf se film,puss!
BTW,Grattis farmor. du är bäst och jag älskar dig !♥
Kommentarer
Postat av: E

sv: haha jo det är nog det :P

2011-05-23 @ 14:22:31
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: E

Sv: hah han är inte så liten längre, han är ganska stor :]

2011-05-23 @ 14:23:07
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0