30 maj

Underbart har just gjort klart mitt historia prov och insåg att jag trotts allt får G.
Dock var han ganska så förbannad över att jag var mer än 1 timme sen.

Har haft en bra helg och en bra start på denna vecka. Var och luncha med brudarna nyss, mumsigt!
Sedan i helgen var jag på släktträff. det var superduper roligt och det bästa är att vi ska göra om det snart igen också. Verkligen kul att träffa hela tjocka släkten.

Har även kollat vädret och det ser ut att bli 23 grader varmt till balen. Underbart!
Så jag hoppas att det håller kvar sig att det blir strålande sol och värme till balen, fina bilder då.

Nu ska jag på utvecklingssamtal med min lärare och sedan träffa upp tjejerna igen.
Hades puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0