Underar fortfarande

Jag funderar fortfarande.
Ett stort steg att ta,men det tippar nu på att jag flyttar till England i höst.
Är inte helt säkert men har nästan bestämmt mig.om jag vågar lämna mitt trygga bo.
Men även jag den lilla rädda fågeln som inte kan engelska. ska väll också lära sig det och stå på egna ben.

Fortfarande är det bara funderingar.
Men det tippar starkt på att jag faktist flyttar till hösten.
Vill inte vara kvar,är less och vill göra nått annat av mitt liv.

Känns konstigt men så blir det.
Jag är borta ett halvår och trivs jag förlänger jag till ett år.
Längtar faktist lite, bara jag vågar ta steget.
Kommentarer
Postat av: E

sv: haha jo det är en jävla skillnad :P

2011-03-03 @ 19:00:11
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0