19 mars

Igår gjorde jag och älsklingen en impuls sak.
Halv 9 igår så var vi sugna på att fara på bio.

Vi kollade upp några filmer och jag har velat se black swan ett tag nu.
Så kimmen var snäll och såg den med mig,fast han kanske inte var så sugen på just den.

Måste säga att den var riktigt bra.
Inte så bra som jag trodde den skulle vara,hade större förväntningar på den efter av vad jag hört.
Den kunde görna slutat på ett annat sätt även om den slutade på ett "fint" sätt.
Sen kunde de görna överdrivit lite mer med det "läskiga" i filmen.
Men den är helt klart värd att se!


Nu blir det myskväll och yttligare en rysaren med kimmen.
Ha en bra lördag,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0