15 mars

Hallå !
Idag har skolan gått rätt fort faktist. slutade kl halv 3 sen gick jag med bellan på stan en stund.
Kollade lite balen saker också tillsammans.

Jävla skit så stressad jag känner mig efter denna skit. Vill ju så gärna gå men stressen kan stoppa sig upp i arslet.
Precis som biljetterna för 800kr också. fan de kostar ju typ mer än själva min klänning.
Orkar itnet a tag i det känns så sjukt jobbigt.. ursh. men så gå iallafall så klänningen beställer jag snart :)

Ikväll blir det att träna med mina flickor.
Men min dåliga kondition så kommer jag väll vara död efter 3 min,och jag skojjar inte!
Men nu blire att ta tag i saker på riktigt, jag ska bli fit !
Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Jaaa jag gör det :)

2011-03-15 @ 20:12:03
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0