1-3 april

Fick världens roligaste erbjudande idag,förutsatt att jag blir utvald.Vilket jag hoppas på!
1-3 april så ska jag då få fara till umeå och bo på hotell en hel helg gratis.
i gengäld till detta så ska jag under fredagen och lördagen ta hand om cancersjuka barn.

Och detta ser jag inte alls som ett problem eller som någonting dåligt.
Jag tycker det verkar super roligt och jag hoppas verkligen dom väljer mig.
Verkar så otroligt roligt att få träffa andra och speciellt de som behöver hjälp.

För detta så får jag bo på hotell gratis och sedan får jag mat gratis också.
På kvällarna får jag göra vad jag vill och när jag inte tar hand om barnen så får jag ju fara in till stan.
Kör jag bil upp till umeå så kommer jag få betalt för pengarna som jag kör upp.

Snacka om hur underbart som helst.
Jag vill verkligen med, skulle var aunderbart att få hjälpa andra!
Kommentarer
Postat av: E

ner till ume yaoska, ume ligger neråt..!

2011-03-02 @ 20:40:18
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: josefin

så kul ni kommer ha det =)

2011-03-02 @ 22:20:55
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0