9 juni

Jag fattar inte att imorgon tar lilla jag studenten.
fattar ni STUDENTEN! shit pommes..

Jag har fortfarande inte smält att jag gick balen i tisdags.
har drömt om att gå balen ända sedan jag gick 1an och att det äntligen vart min tur som gick röda mattan är helt otroligt. måste få smälta det och se bilderna först. det kommer läggas ut på bloggen senare, samt studenten.

Nu ska jag duscha och fixa allt till imorgon.
Måste upp tidigt vi ska fota oss kl 10 i 8 på våran skola så det kommer vara fullt ös för mig från 6 till 6 på morgonen igen!

Plenen ser ut såhär

- 06.00 upp och duscha + fixa sig
- 07.30 träffa klassen
- 07.50 ta kort
- 08.00 dra till bea och ta champange frukost och umgås
- 10.15 träffas i kyrkan
- 11.30 STUDENTEN!! åka skrinda i stan och bara leva livet.
- 16.00 Äta med familjen
- 19.00 Dra vidare till tilda och förfesta, fortsätta vara med klassen
- 22.00 vidare ut på station och FESTAA :D
-02.00 station stänger och vidare ut, vad som händer sen ser vi!

Är taggad till TUSEN!!!
Kommentarer
Postat av: Olivia

Ta och lägg ut bildernaaa nuuuu! :D :D :D <3

2011-06-13 @ 12:23:17
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0