...?

Min uppdatering är inte bland den bästa.
Och speciellt nu då jag verkligen inte har någon lust att blogga alls, har lixom gått i ide.
Hoppas bloggandet kommer tillbaka då jag flyttar och får en ny dator. Det var ganska roligt att blogga förut, men nu så händer det inte så mycket då jag inte kan lägga in några bilder eller så.

Förövrigt så rullar mitt liv på. Jobbar och det är jobbigt som fan, inte många lediga dagar i veckan.
De flesta pass är 7-16 och då man kommer hem sova. stiga upp och åter igen samma sak.

Det är ju som synd att ni aldrig fått se nå bilder sen jag gick balen eller tog studenten.
Men och andra sidan hur många läser hahaha.

Nae nu ska jag bara vänta tills älsklingen kommer hem, sen följer väll det gamla vanliga.
SOVA! hades
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0