4 februari

I förrgår var det sista dagen jag och kimmen sov själva i lägenheten.
Nu var våra två månaders av samboprövandet slut,tyvärr.
Det var underbart att få bo själv och med tårar i ögonen packade jag ner alla sakerna i väskorna och begav mig hem. Otroligt nog hade jag och kim en massa packning ,helt sjukt så mycket det var.

Kl 10 i 12 inatt så fick jag fara och hämta pappa på flygplatsen,då hade han landat.
Fyfarao vilket väder säger jag bara,satt som klister fast på ratten för att se i yran.
Men nu är allt frid och fröjd och pappa verkar glad.

Ikväll blir det att fara till byske och vara med sandra och planera våran cypern resa tillsammans som blir av i juni.
Sen far jag vidare till fällfors och tillbringar helgen där.
uppdaterar mer sen puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0