13 feb

Det har varit en rolig dag idag.
Inte nog med att vädret gjorde en på riktigt bra humör men jag har gjort detta.

Varit hos min broder och hälsat på där och träffat lilla wilma.
Shit pomfrit vad hon blivit stor sedan vi såg henne sist.

Efter det så ringde mina underbara vänner och frågade om vi skulle ut och åka pulka.
Och varför inte med detta vackra vädret så tackar man inte nej.
Det roliga var att ingen hade nått att åka på så det blev soppåsar istället.

Efter drygt en timme blev det ganska kallt så vi drog hem.
Nu funderar jag på att gå och äta eftersom jag inte ätit nått idag.
Så ses sen tjing!





Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: han kommer bo hos juan och jag kommer typ att vara där i stort sätt varje dag efter vi fått hunden för att hjälpa till osv gå ut och rasta honom och träna honom eftersom vi köper honom tillsammans :)

2011-02-14 @ 17:39:25
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0