mer behövs för att skilja oss åt!

Jag förstår inte vitsen med folk ibland.
Vad är det roliga med att förstöra för andra, vars finner man nöjet mellan att vela sära på två vänner ?


Jag vet att du läser våra bloggar och jag är less på ditt beteende!
Jag känner henne bättre än vad du känner hon och hon känner mig bättre än vad du känner mig.
Du kan skriva och försöka förstöra hur mycket du vill, om du finner det roligt!
Men du kommer aldrig kunna skilja oss åt för någonting du skrivit.

Vi känner varandra bättre än vad du känner oss båda och båda vet att vi aldrig skulle skriva så till varandra! Som du verkar tro.Jag skulle aldrig trakassera mina kompisar på det sättet och aldrig henne. Jag skulle aldrig vela göra henne illa eller vela göra henne ledsen med flit då jag alltid försökt värna om henne och stötta henne!

Du kan lägga ner vad du än försöker hålla på med.
Bara patetiskt hur en människa orkar hålla på som du gör.
Vad du än säger eller skriver kommer vi aldrig skiljas åt för att du vill det. Bättre vänner än så är vi!

Och glöm aldrig det!
Kommentarer
Postat av: Olivia

den där personen kan inte ha mke till liv.. riktigt tragiskt att den ska kommentera mitt utseende för att han/hon ska känna bättre om sig själv, den kan ju inte vara så jävla säker på sig själv om man säger så ;)

men jag hoppas det där var den sista kommentaren för jag är minst lika less som du är! Och inget kan alls skilja oss åt! <3 inte för en såndär sak! <3

2011-12-11 @ 20:58:25
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: Yaoska Häggman

Jag kan visst skiljas på er två om jag vill!!!

Tex att Olivia låg med Kim och det berätta du för mig olivia! stackars Juan(och hans familj) att dem tyckte så mycket om dig!!!!!!!!

Jävla horer!!!!!!!!!!

2011-12-13 @ 17:35:54
Postat av: Yaoska Häggman

Sv. Varför fortsätter du att utger dig till att vara jag då du skriver mig som en andra person ? Istället för att skriva jag skriver du " du" det gör ju så fruktansvärt uppenbart för båda två att det inte är jag.



Herregud snälla vännen skaffa ett liv. För NEJ du kan inte skilja på oss eftersom det inte är sant. Och dra fan inte upp juans familj dom har inget med detta att göra. Du är fan i mig patetisk. Gå bara och gör nått bättre av ditt liv.

2011-12-14 @ 10:34:58
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: Yaoska Häggman

ps. en sak till. Olivia berättade det för dig ? Så olivia HAR varit med dig ? och horer? Det heter hora.

och olivia är verkligen ingen sådan så lägg ner skiten.



Dessutom, snart vet vi ändå vem det är eftersom du klantar till dig så enormt mycket. sluta bara innan det blir pinsamt. eller så erkänner du vem du är.

2011-12-14 @ 10:38:03
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet allt om juans familj hans mamma heter Maritza hans pappa heter Adolfon och juan har en bror som har två barn!!!

mitt namn börja på k och sluta a jag byte namn gissa vem jag är!!!!!!!!!!!

jaa Olivia berätta allt för mig och jag har varit med Oliva jätt många gånger

hälsa din töntiga familj Maria och Nils ni är ju fan inianer

2011-12-15 @ 12:49:09
Postat av: Olivia

Alltså lägg ner skiten lilla du, för ingenting av det du säger är sant. Du kan inte ha mycket till liv om du ska hålla på att lägga dig i våra, spec hitta på en massa grejer som inte ens stämmer. Grow up och bete dig! Och ursäkta, Adolfon? HAHAHA det var det dummaste jag hört!!



Oavsett vad så kommer inte du kunna skilja på mig och yaoska.

2011-12-15 @ 18:13:44
Postat av: Yaoska Häggman

Asså nu känner jag att börjar bli jävla less och förbannad på dig jävla "anonym". Vem fan är du att dömma oss, vem fan är du att kunna uttrycka saker du inte vet ett skit om. Hur många gånger ska vi behöva säga det till dig för att du ska förstå. INGET KAN SKILJA OSS ÅT! Och jag står fast vid det.



Adolfon heter han verkligen inte. och vem är du att dömma att jag är indian, JA det heter indian och inte inianer. det må jag då så vara, Men en stolt sådan som kan stå för mina ord och behöver inte gömma mig bakom en dum dator. Skaffa dig ett liv istället för att gräva i andras.



Vissa saker ska man bara ge fan i och bokstavligen.

Ge fan i våra liv och våran vänskap!

2011-12-15 @ 18:22:16
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0