Hjälp mig fort!

igår fullde jag i min första tatuering, och imorgon kommer min andra.
Texten jag först hade tänkt ha på foten. tycker jag inte passar längre.

"Jag står på egna ben" Det är inget jag vill ha livet ut. Ingenting jag behöver då jag har barn,familj och hus.
Så jag funderade till på andra texter istället.

1. "Glöm aldrig bort att älska dig själv"
- en aning lång men.
2. "i was born this way" vet att det kommer från en låt vilket jag egentligen inte tycker om MEN. Det är en fin text. För det är sant och det är inget jag kan ändra på utan försöka acceptera och älska ändå.


SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG FORT.
KOMMENTERA!!

1 eller 2
den ska sitta på min vänstra lilla fot.
Kommentarer
Postat av: Anonym

1an

2011-12-14 @ 12:13:17
Postat av: Anonym

2an

2011-12-14 @ 16:18:46
Postat av: Anonym

sv: nae jag har ju varit sugen ett bra tag nu på att göra två till så haha ;)

2011-12-14 @ 19:50:03
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0