hatar min otur



Idag kom lita spike in på hemsidan. Och som den skogalning jag är satt jag en halvtimme i förväg för att försäkra mig att jag skulle få ett par. då det var 5 minuter kvar uppdaterade jag sidan och då gick det helt plötsligt supersakta.
Jag satt i en hel jävla halvtimme och försökte få mig in på sidan igen och det stor ALLTID att sidan inte fungerade.
Efter 20 minuter fanns ett par 37 kvar och jag klickade hem dom fort som fan. Men som alltid. sidan funkade inte.

H**** vad arg jag blev. satt i en hel halvtimme och skulle ha skofanet och då jag väll fått dom så funkade inte sidan.
Och sedan var dom slut.. fan så arg jag var och är. Mest ledsen,vill bara gråta. får vänta till nästa gång dom kommer in.

är så enormt ledsen och besviken. ska trösta mig med mina andra två jeffrey skor och gråta i ett hörn.
buhuuu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0