Coco på behandling.

Min ena katt coco har haft ett sår i snart en månad.
Ett köttsår som aldrig tycks vela läka. Inte lika stort och äckligt som förr men fortfarande blodigt,varigt och långt ifrån läkt. For till apoteket idag för att Köpa nått slags sår behandligt till henne.

Påvägen stannade jag vid djuraffären för att kika in.
Kom ut med en del och en förtjusande sak till mina små frusna katter i vinter.




En tratt för att snabba på läkningen och för att ingen av dom ska vara på såret och slicka.




Eftersom jag har en katt som är mager som en sticka och skakar direkt hon går ut.
Varför inte skaffa en liten väst? Kunde bara inte låta bli. så söt och praktisk


Nya halsband fick dom också.


en sovande coco.


& en mindre nöjd guth,då jag provade västen så den skulle passa.
Förtjusande söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0