21 december

Förlåt min dåliga uppdatering,men jag har verkligen inte pallat att blogga.
var ledig idag och tänkte passa på då.

I söndags hade jag julklappsleken med mina flickor.
Kan säga att det var riktigt roligt faktiskt och jag blev nöjd med det jag fick.
Därför had ejag tänkt slänga upp lite bilder.


Min lilla julklapp, var så stolt över den!






Joss katt My



Mina presenter. Egentligen fick jag en till men gav den till malin som knappt fick några.
ett vaniljs ljus,två läppglans,en hårvolym inpackning och egentligen en ansiktsmask.
Kommentarer
Postat av: MALIN

ojsan den presenten glömde jag hos joss haha..:O

2011-12-21 @ 20:28:36
Postat av: Marly

Heej Yaoska

det var ganska längesen jag var inne på din blogg.

du har en jätte fin blogg!<3

2011-12-22 @ 20:36:07
Postat av: Olivia

sv: jaa grymt härliga att gå i ! :D

Taack! :D



och din lilla jävel som fick lita spike till slut, lite avis jag är!!! ;) <3

2011-12-26 @ 14:27:27
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0